Julia är två månader i dag



Efter en jobbig graviditet blev jag igångsatt i v 37+2 vilket gick jätte bra. En snabb och lätt förlossning, men det var jag allt värd efter den graviditen. Julia hade lågt blodsocker och blev tilläggsmatad, dom hade bra koll på henne och hon klarade att stabilisera sig precis så vi slapp bli inlaggda på neo, men några extra dygn på BB blev det. Så det var jätteskönt att få komma hem till dom andra barnen. Tyvärr fick Julia RS när hon var två veckor så det blev en tur i ambulansen mitt i värsta snöstormen. Hon hade problem med att syresätta sig och orkade inte äta, så vi blev inlaggda. Både jag och Julia fick magsjuka när vi låg inlagda så det blev några extra dygn, 12 av dom jobbigaste dagarna jag har varit med om dels all oro för Julia och sedan saknaden av familjen där hemma.

Men nu är hon två månader och en glad lite tjej och är nöjd med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0