Nu funkar min hand igen

Har opereart min hand  för karpaltunnelsyndrom. Det har gått bra men va trist det har varit att var utan funktion i vänsterhande kan ju säga att jag inte ser framemot att operera den andra. Men å andra sidan vill jag ju bli bra så det finns inte några alternativ.

Så efter ett långt uppehåll är jag tillbaka igen.

Vad har hänt annars, tja inte så mycket det rullar liksom på. Magen växer och jag kan fortfarande gå utan kryckor så jag är lycklig. Illamåndet går lite upp och ner. Skall till läkaren på onsdag får se om jag blir halvtidssjukskriven. Tar ju på kraften att kräkas och det är jobbigt att göra det under sådan lång tid.
På torsdag är det dagen D då är det Rutin Ultraljud. Skall bli mysigt att få titta in.

Annars längtar jag efter bebben, men nu i första hand min systers. I morgon är det två veckor över tiden, så nu tycker jag att den allt får titta ut!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0