Smörgåstårtorna är fixade

eller jag allt utom graneringen är klar, Det blir en med räkor och en med skinka. Jag och T provsmakade skinkan och den var super god. Får återkomma med bilder på den i morgon. Japp så blir man ett år äldre, men 34 år känns helt okej krisen kommer väll nästa år kanske. 
A har varit på pyamas party och haft jättekul. Dom var så söta i sina pyamasar och nattlinnen. Tänk min lille kille börjar första klass till hösten. Tycker jag nyss var på BB med en liten eller nåja 4200g är ju inte så lite.

I morgon blir det läkar besök, håll tummarna för att det blir ett UL, man vet ju aldrig förra gången fick jag göra det för att fastställa graviditetslängden. Och jag är lite osäker denna gången oxå, hade en kortare mens än vanligt sista gången, och då jag har haft mensliknande blödningar när jag väntade A och L, så känner jag mig inte så säker. Fast det är väll en önskedröm att jag fick 4  veckor på köpet.

Kommentarer
Postat av: anna

Lycka till på undersökningen! Tack för kommentar på min blogg, alltid trevligt när någon ny hittat in.

Kul det här med mammabloggarna, mycket lättare att hitta intressanta männinskor att läsa om.

Jag får läsa mer här en annan dag nu dags för sängen.



Ha det gott!

Anna

2009-07-19 @ 23:18:14
URL: http://annakalle.blogg.se/
Postat av: Carolina

Kul att du hittade lite inspiration till önskelistan :) Ha en härlig dag! kram

2009-07-20 @ 10:49:21
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0