Ninnaninannaninananína

Sommardöden  av Kallentoft, Mons läser jag just nu. Gillar hans sätt att skriva helt klart annorlunda lek med språket en dom vanliga däckarna. Ändå finns spänningen där. Har beställt hans första bok oxå, blev av en slump att jag köpte den när vi var i Falkenberg, hade glömt ta med mig något att läsa och någon måste ju vara vid stugan när W har sommnat. Så då är det skönt att slappa med en bok, så på ICA fassnade jag för denna och har haft svårt att lägga i från mig den sen dess. Annars lyssnar jag mest på böcker, tycker det funkar bra att jobba och lyssna samtidigt i var fall så länge jag bara ritar. Skriva och lyssna blir ju pankaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0