Möhippa

var jag på igår. Det T´s barndomskompis som gifter sig med sin engelska man, dom bor i London och vi träffar dom bara nån gång per år. Men nu skall dom giftas sig på lördag här i Sverige. Hon blev hämtad av några bekanta på MC och fick en lång åktur innan hon kom till oss i Trädgårdföreningen i Göteborg. Har ni inte varit där kan jag rekomendera denna oas mittt i stan för en picknick. Efter en lång picknick gick vi till hotell Riverton där vi hyrt deras spa avdelining. På vägen fick hon stanna folk och be dom skriva i hennes bok äktenskapsråd. Nästan alla var glada och trevliga som vi mötte och skrev fina ord i boken. Jag kan ju säga att vi sånna här lägen är det nästan skönt att inte dricka för dom blev väldigt fnissiga på spat, mycke rosé vin blev det där. Sen gick vi till Dubliners uteservering och efter det var hade vi ett bord på trädgårdsföreningen för en god middag. Vad som hände sedan när dom skulle ut och svänga sina lurviga vet jag inte då jag tackade för mig efter maten. Men Jenny var glad om än trött hennes lille kille har vattenkoppor så hon har inte sovit så mycke det senaste.
Jag hoppas att hon hade en rolig dag, det hade jag i vart fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0