Marstand

var vi på igår, solen sken från en klarblå himel. Så marstand visade sig från sin rätta sida. Vi hade med oss fika korg och barnen badade i havet. Att bara strosa runt och se på folk och alla båtar är supermysigt.

Idag åkte jag och dom stora barnen till mina föräldrar, är lite lyxigt att bara ha med dom. Jag plockade massa svarta vinbär som jag tänkte koka saft av, kanske göra lite gele oxå. Sen åkte vi till min syster och tittade på deras fina bebisrum. 7 veckor kvar till bf. Å vad jag längtra, är min syster första barn och även om jag är moster till T systers barn så är det ju skillnad när ens egens syter får barn. Roligt oxå att bebben i magen kommer bli ganska nära i ålder till sin kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0