Handkirurgen och Falkenberg

Igår hade jag tid hos handkirurgen i Halmstad, pga av vårdgarantin fick vi åka långt, men å andra sidan att få vård på en privatklinik har ju sina fördlear oxå. Då jag har problem med karpaltunnelsyndrom på båda händerana samt att även vänsterhandens lillfinger och ringfinger, beslutades att vänsterhanden skulle operaras först och då även armbågen detta innebär att det måste göra under narkos, men då jag är gravid måste jag vänta till mitten på september då den första trimessen är över. Gillar ju inte att behöva bli sövd å andra sidan har jag ju tyckt att det skulle bli läskigt att bli operard vaken. Så pest eller kolera. Har operartbort blindtarmen och då klarade jag narkosen vädligt bra, skojade med sköterskona redan på uppvaket och mådde bra.

Familjenföljde med till Halmstad och efteråt skulle vi hitta någon stans att sova, inte så lätt då det var en fotbollskup i stan. Lika så var parkeringarna överfyllda vid badhuset och leklandet som vi planerat att åka till. Så istället åkte vi till Falkenberg och Skrea strand. Klitterbadet kan jag rekomendera, härligt med en stor 50 metersbasäng, två barnpooler och en plaskpool och då vart det saltvatten i dom. Lite annorlunda för en innomhusanläggning. Vi hyrde en suga på Skreacamping den låg bra vid havet men vädret vart inte det bästa så bara barnen badade.

Idag åkte vi till Vallarna där det fanns en fin lekplats sedan styrde vi vidare till Varberg för lite shopping.
Så nu är vi hemma och lite små trötta, för jag sover alltid lite dåligt då vi är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0