Fika

Idag var jag inne i Göteborg och träffade kompisar som jag lärde känna för snart 8 år sedan då vi väntade våra första barn. Vi var 4 st som kunde idag. 2 av dom är nu skillda och vi pratade mycker runt det, kan ju bara säga att jag är väldigt lycklig som hittat min man som jag älskar. För bara allt jobb med var skall barnen bo, gå i skola osv och vara sånna ovänner att det inte går att lösa.  Men båda var dock väldigt lyckliga nu och det är ju det viktigaste att man inte stannar i en dålig relation.
Själv fick jag berätta om min lilla bebbe i magen. Vi konstaterad just vilken skillnad det var när man fick 1a barnet, allt man planerade, allt som kretsade runt den lille. Nu glömmer jag i bland att jag är gravid, längtar så till dom här tråkiga månaderna är över och man får känna sparkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0